piątek, 4 marca 2011

Eugenio Carmi i Umberto Eco "Trzy opowieści"

Ciekawa publikacja. Ciekawa edytorsko, typograficznie i warstwie ilustracyjnej. Trzy bardzo krótkie, rozpisane w wersy opowiadania Umberto Eco. Proste do bólu w składni, obrazowaniu i przekazie. Niby dla dzieci, ale bardziej dla dorosłych. W bajkach kondycja współczesnego świata i odbicie ludzkiej natury. Wspaniała opowieść „Trzej kosmonauci” – o potrzebie tolerancji i porozumienia.  Opowiadania dopełniają kolażowe, symboliczne, nietypowe ilustracje (nie bez powodu ilustrator wymieniony został na okładce jako pierwszy). Ciekawostka wydawnicza. Szkoda oddawać do bibliotekiL

4 komentarze:

  1. No proszę, zainteresowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jest do kupienia w taniej książce na Grodzkiej w Krakowie za 9,50 ;). Dziś zakupiłem, bo miałem taki sam dylemat przed oddaniem do biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Twojej recenzji wrzuciłam do schowka, i proszę, na spotkaniu biblionetkowym dostałam to do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń